JAK ZMĚNIT POJIŠŤOVNU
Zdravotní pojišťovnu je nyní možné změnit jednou za rok.
Podle termínu, kdy o změnu požádáte, se stanete klientem nové pojišťovny buď k 1.červenci (pokud o přeregistraci požádáte mezi 1. lednem až 31. březnem) nebo k 1.lednu (pokud o přeregistraci požádáte mezi 1. červencem až 30. zářím).
Změna zdravotní pojišťovny je významným krokem a je proto žádoucí, aby pacient vždy dobře zvážil veškerá pozitiva a negativa se změnou spojená.
* Zjistěte si u svých lékařů, zda mají s pojišťovnou, ke které chcete přestoupit, uzavřenu smlouvu.
* Zjistěte si jaké výkony zdravotní pojišťovna má nasmlouvány v daném zdravotním zařízení.
* Pročtěte si jaké bonusy nabízí Vaše stávající pojišťovna a jaké nabízí Vámi vybraná nová pojišťovna.
Pokud změníte pojišťovnu, informujte při nejbližší návštěvě každého svého lékaře. Pokud jste zaměstnanec, nezapomeňte o změně pojišťovny informovat svého zaměstnavatele.